♫ خلیج فارس فرزاد فرزین ♫ .

تو خزر تو نبض هامون من جزیره عین مجنوت

تو تموم فکر آرش تو دلیل سجده بر خون

وقتی از تو می نویسم نفسم حماسه میشه

یه ارس یه رود کارون توی رگ هام خلاصه میشه


دنیای من ایران

از ریشه خاک من

فردای من ایران

همیشه خاک من (۲)

  

ای خلیج تا ابد فارس ای غرور باور من

مگه می ذارم یه لحظه م اسم تو ازم بگیرن

دنیای من ایران

از ریشه خاک من

فردای من ایران

همیشه خاک م (۲)

  

دنیای من ایران

از ریشه خاک من

فردای من ایران

همیشه خاک من (۲)

 

دانلود آهنگ خلیج فارس فرزاد فرزین

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

الیسا
ساعت22:16---29 اسفند 1391
وبلاگتون خیلی قشنگه


فرزاد هم بهترینه
پاسخ:سلام عزیزم ، مرسی که بهم سر زدی حتما فرزاد بهترینه ، بوووووووووووس


fatima
ساعت23:43---13 مرداد 1391
salam golam.webet ghashange.bazi jahash delam gereft!!!!!!bazam be didanam bia.i love uuuuuuu
پاسخ: mer30 az inke sar zadi azizam , bazam montazer hastam manam be didanet miyam


mjeyd
ساعت18:01---8 ارديبهشت 1391
kheyli merciiiiiiii khaste nabashi aziz

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ◦♥°Ayda°♥◦ تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:♫ خلیج فارس فرزاد فرزین ♫-فرزاد فرزین خلیج فارس-خلیج فارس-فرزاد فرزین,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده ...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت